Тема. Правильні та неправильні дроби..
Мета: сформувати поняття правильного і неправильного дробу,
відпрацювати вміння розрізняти правильні і неправильні дроби Розвивати увагу,
кмітливість, математичну мову учнів. Виховувати працьовитість, самостійність,
охайність.
Тип уроку:
засвоєння знань, умінь, навичок.
Обладнання:
Хід уроку
І. Організація класу.
Оголошення теми і мети
уроку.
ІІ. Перевірка домашнього
завдання.
Два –три учні виконують на дошці вправи домашнього завдання..
Решта учнів
працюють над завданням.
ІІІ. Актуалізація опорних
знань учнів.
Математичний диктант
Схема проведення диктанту.
- Учні працюють за варіантами. Завдання для 2 варіанта у тексті наведені у дужках.
- Проводиться взаємоперевірка в парах (обмін зошитами).
- Після оцінювання результатів диктанту підводяться підсумки, звертається увага на завдання, які викликали труднощі
Питання Слайд 1
ІV. Формування
знань.
Учням пропонується
розглянути 3 задачі, після чого вводиться поняття правильного та неправильного
дробу.
Слайд 2
Пояснення – класифікація дробів
V.
Закріплення знань. Відпрацювання вмінь.
Слайд 4
Вміння рахувати швидко і правильно є необхідним
при вивченні багатьох наук, особливо точних. Тому це вміння необхідно
тренувати.
Робота з підручником
Розв'язування вправ
на осмислення матеріалу
Результати розв'язку усних вправ учні
повідомляють з місць.
№ 694, 696.
№721, 722.
Розв'язування вправ
№ 702, 704, 710, 711, 713.
№ 724, 726—728, 732, 734, 735,
736.
VІ. Підсумок уроку
VI. Домашнє завдання
№ 703, 705, 712, 714.
Немає коментарів:
Дописати коментар