Тема:
Множення
десяткових дробів. Розв’язування вправ
Мета:
навчити поєднувати математичну і
теоретичну інформацію, удосконалювати
знання учнів про множення десяткових
дробів; розвивати логічне мислення,
математичну мову,
навички
усної лічби; виховувати інтерес до нових
знань і прагнення їх набути.
Тип
уроку.
Формування вмінь і навичок
Хід
уроку
Перевірка
наявності учнів, готовності їх до уроку.
ІІ.
Вступна бесіда
Сьогодні
на вулиці Андріївській, 91, у приміщенні
кабінету математики відкривається
детективне агентство.
Чи
бажаєте ви працювати в цьому агентстві
і стати
Які
риси притаманні детективам?
(Кмітливість,
спостережливість, уважність).
Під
час роботи в детективному агентстві ви
будете
розслідувати
і розкривати різні заплутані справи.
Вам
надається змога продемонструвати свої
детективні
здібності,
отже, кмітливість, спостережливість,
уважність
стануть
вам у пригоді.
Девіз
нашого детективного агентства такий:
«Міркуй
точно, відповідай чітко,
записуй
правильно і швидко»
ІІІ.
Актуалізація опорних знань.(5-10 хв)
Щоб
наше агентство мало можливість отримувати
інформацію, потрібно повідомити клієнтам
наш номер телефону. Номер телефону
складається з п’яти цифр, які ви знайдете
розв’язавши наступні вправи
Округлити:
3,4
(до одиниць) =3.
57,123=57
21,
454=21
Чекайте!
Маємо номер нашого агентства
3-57-21
З
випробуванням ви впоралися, можемо дати
оголошення в газеті
До
праці, Записуємо в зошитах дату відкриття
нашого приватного детективного агентства.
ІV.
Детективна робота. Розвязування
вправ
Скільки
часу буде тривати наш робочий день.
Відповідь на це запитання дає справа №
1
Справа
№ 1
Урок
триває 0,75 год, кожна перерва триває 0,25
год. Скільки часу триває робочий день,
якщо було 5 уроків
0,75
* 5=3,75 (год)
0,25*
4=1(год)
3,75+1=4,75=5
год 15 хв
Відповідь:
наш робочий день триває 5 год 15 хв
Справа
№ 2
Поки ми з вами
розслідували справи, до агентства
надыйшла термынова телефонограма.
«Увага!
розшукується
особливо
небезпечний злочинець»
Щоб
знайти злочинця потрібно розшифрувати
зашифровані банківські рахунки в
записнику злочинця, який був знайдений
детективами на березі річки.
Обчислити
значення виразу. Знайти правильні
відповіді. Скласти вислів про математику.
-
3 ∙12,7
3 ∙32,9
9 ∙ 0,563
4 ∙2,75
29 ∙9,11
33,5 ∙54
14 ∙3,42
320 ∙ 0,15
123 ∙11,27
7 ∙ 0,275
37 ∙ 1,102
42 ∙ 0,0051
V.
Домашнє завдання.
Скласти
свою справу та провести її розслідування
Немає коментарів:
Дописати коментар